BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 2, 2010

hari ni aku bt ujian Modul 06: Memasang Perisian Aplikasi tuk pelatih....T1 dan T2 shj.....

nti mo p bank lg mo bank in duit dlm akaun anak...tuk ms dpan dorang jg..psiapan raya ..masih ada yg lum settle lg...pelan2 sj la.....petang ni hujan pula...mbataskan pgerakan aku nti....tak pa la...drive slowly sj tuk keselamatan..

tgal 6 hari sj mo Raya....harap2 raya memberi seribu pengertian bt kami sekeluarga....Amin...

oh ya ..psl semalam....pas aku mkn nasi pas sungkai...aku p mkn telur penyu...pas tu aku rs cam mo muntah....ntah mungkin psl tlalu kenyang kot..pas tu aku ndak mkn lg...tkt btul2 muntah.....

hari ni juga...baru aku tau...teacher c Farhana...teacher Niza dah pindah ke SMK di Kapit Swk...jadi cg sekolah menengah....rezeki dia kan...aku ingatkan dia cuti....

k itu sajalah bt ms ni...aku nak chaw dulu...

0 comments: