BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 7, 2010

Bosan

ntah napa aku rs bosan ari ni....padahal esok aku cuti...mungkin penat kot...ari2 bgn awal....

mungkin bosan bila nampak org yg tdk gunakan kemudahan internet tuk cari bahan tuk pengetahuan mereka...mereka lebih prefer Facebook.....akupun Facebook juga tp bila fikir ada benda penting yg perlu disettle....maka aku dahulukan la.....tp itulah org BUMIPUTERA mmg tak pandai hargai peluang yg ada.....

mood aku ari ni lebih suka diamkan diri...settlekan keja (HK Modul 02) yg lum aku cek.....nti keja aku jg yg btimbun....dahlah mengajar sambil siapkan penilaian pelatih.......

kadang2 mcm mls pula aku dgn keja aku skrg......bikin penat otak.......

mood mo raya pun kdg2 up and down.........

oklah kpd blogger yg lain...SELAMAT HARI RAYA.....MEMANDU DGN BERHATI-HATI....."INGATLAH ORG YG TERSAYANG"

0 comments: