BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 6, 2011

Apa nak jadi?

Macam mn ni? ari tu beria-ia mo bt aktiviti kelas...last2 ada yg tarik diri x mo ikut...adakah kerana denda yg diberikan itu...tlonglah pelatih..dont be selfish....apa saya nak cakap dgn pakcik-pakcik tentera tu...

tak kan kerana kamu sakit hati...trus kamu pun sakitkan hati orang yg dah tahu tentang program kita? saya sungguh KECEWA dgn sesi 2/2011 ni...apa kamu igt duit tu kami cikgu2 ni nak makan ka? itu smua tuk urusan pembelian barang makanan dan hadiah ...so apalah gunanya aktiviti tu kalo kamu sendiri yg tdk SUKA LAST MINIT...jgn kerana nila setitik...rosak susu sebelanga....tolonglah .....brp kali suda program ni tertunda...pas tu last2 jadi..tapi kamu yg ENGGAN IKUT? kamu mo bt apa hari Khamis time tu? apalah dosa pelatih tentera tu sama kamu?

SAYA SUNGGUH KECEWA TAPI SAYA SENYUM SAHAJA....TAPI HATI SAYA? ADA YANG MAHU TAHU?

tapi saya hepi bila kenangkan Aktiviti Malangang sesi lalu...very sporting.....dan time tu pelatih tentera juga yg urus....

tak apalah...mungkin ada hikmah di sebalik semua ini....terima kasihla kerana sanggup kecewakan rakan kamu yang lain ( termasuk guru2x dan tentera yg mungkin sudah sediakan hadiah jaga-jaga untuk kamu).....

1 comments: