BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 20, 2011

Aku tak halalkan....

19 Julai adalah hari yg menguji diriku.....ntahla mungkin Allah nak menguji aku...aku baru terperasan tentang 1 perkara yg aku lupa....ntahla benda ni dah penah berlaku tapi kenapa ia harus berlaku pada aku..

sampai hati orang tu buat dgn aku begitu...dorang tak fikirkah kesan dari perbuatan dorang tu...selain dapat benda tu? ia menyusahkan aku yg telah diamanahkan...(susahla org yg panjang tangan ni)...kalau da dasar anjing (biasa makan tahi) mmg makan tahi la juga..kenapa sanggup nak kencing cikgu hah? Aku berdoa moga hidup org yg panjang tangan tu @ yg msabotaj tu tak tenang dan tenteram...biarlah idup dia tunggang langgang..mcm kapal yg nak karam...selagi dia tak taubat (tak kiralah lelaki ka o perempuan)...benda ni ssh nak dimaafkan...dah dibagi minum air cincin..tak kan tak taubat lagi kot? atau nak tunggu 1 lagi bala besar cam tsunami tu...

tak kan toyol pula nak pjg tgn? biarlah..Allah tu Maha melihat dan tak penah tdur....dari aku..jgn harap la benda yg diambil tu boleh buat kamu kaya...benda yg bkn milik kamu...cis...geram...marah...menyesal...semua ada ...tapi tak da smpai nangis la...ko jak fikir nanti balasan yg sikit2 datang atau bsar yg datang pada pencuri tu....ish..mesti tragis nanti..TUNGGU.....

1 comments: