BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 5, 2009

Karaoke

kemarin aku, husband and An p rumah org kawin d Tagas dan org kenduri gunting rambut d Kg laki aku...

menu ok...ada soto lg..tp rumah yg kedua tu tak da mkn sbb kenyang masih..pas tu sempat karaoke dgn laki aku..teka apa lagu kami bawa???

hari sabtu ni..my best/f bt open house kat luyang..insya Allah pegi la kalo teda halangan...

hari ni Isnin..jadi ada mls2 ckit tp nak siapkan sedikit kerja lg..

rindu dgn Bella dan An...cuti 2 hari pun cm tak cukup...kemas rumah....tau la bila dah jadi bini dan mak org ni...tambah2 ada rumah sendiri..sendirila kena buat kan

1 comments: